onsdag 4 maj 2016

Ett irriterat inlägg

Ibland känns det lite så, när man pluggat tills man nästan spyr, det snurrar i skallen och man känner sig maktlös. När man spenderade timmar på gymmet dagen innan och sedan sitter och äter en failad red velvet cake direkt ur bakformen. Failad för jag tror det ar en myt att lyckas få den röd, det här var nog 10e försöket! :P 

Jag trodde jag lämnat denna stressen bakom mig! Det påmminer mig lite om när jag gjorde min kandidatutbildning i Australien och en kompis då brukade alltid säga vid ett sånt här tillfälle att man ska "cry in the shower with a sandwich", typ så patetisk var man haha. 

Men snart klar med detta projektet, de två ämnena från Stockholm. Snart Sicilien och efter fieldtripen blir det några semesterdagar innan nästa inlämning ska in. Snart. Klar. 

Så bara att kämpa på! Uppdaterar mer snart :P

Ännu en brun velvet cake!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar