söndag 8 december 2013

Bikini?

Vackert vader, varmt och soligt ute - nastan sa man vill ga till en strand! Och badklader ar nagot som vi tydligen maste packa ner i resvaskan hemmat med, min fortsa kommentar var "Da far jag ju ga och shoppa lite!" - Svaret till det blev da "Har du ingen bikini!? Du bor i australien och har ingen bikini??". Haha, ja precis :) lite sa ar det faktiskt..
Jag hade en (runt april i ar) men den kom bort i flytten, hehe. Och man gar inte sa ofta till stranden, aven fast man bor i australien faktiskt. Men jag kande igar eftermiddag efter allt lordagsplugg att det kasnke var dags - behovde ju en till sverigeresan trots allt. Sa jag kopte en, ar super nojd med! $30 - Rea ar en students baste van!


Jared var pa workshops med jobbet i Sydney fredag-lordag, sa pa fredagen gick jag och en kompis pa bio (passade pa att kolla pa en lite tjejig film, hehe) och hade en mycket trevlig liten tjejmiddag. Pa lordagen nar Jared kom hem hade jag forberett kylskapet med en overraskning till honom, efter en lang jobbvecka tyckte jag det var precis det som behovdes: vattenmelon och ol - somrigt varre! Tror det var uppskattat med ;)



Idag var vi pa en design marknad, det var valdigt mycket folk dar och massor med saker att titta pa - trevlig och intressant marknad!


Efter marknaden blev det cricket pa tvn, och nu ar det bara att jobba vidare med projektarbetet - snart klar! Nar det ar klart kan man sen ha lite semetser, kopa ny resvaska och borja packa lite smatt - och sedan sverige! :) 

Och nu ska vi laga pyttipanna till middag! Hoppas allt ar bra hemma, jag uppdaterar mer snart, kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar