tisdag 16 augusti 2016

Stressigt

Ja just nu är det väldigt stressigt. Om tre veckor är min masters klar, så snart liksom! Artikeln vi ska publicera är i princip klar, måste bara få klartecken från min supervisor som även är co-author, och nu ska bara massa editing göras på avhandlingen, måste gå igenom så att allt stämmer. Det som var förkylning förra helgen blev lite mer än så, kan vara pga stress, så jag var tvungen att ta det lugnt denna veckan - har varit fruktansvärt trött och hade lite feber. Men nu är det bättre! 

Och efter detta gäller det att packa allt. Vi har nästan fått iordning på alla våra kläder vi ska ge bort, och även de som packas till Sverige. Resten åker med till Australien :) Vi skickade våran hindersprövning express i förra veckan, fick bekräftelse att det kommir fram till Skatteverket idag - underbart! Men fick även reda på att det kan ha blivit mixade starttider på vårt bröllop då jag fick ett bekräftelse-email som sa att ceremonin börjar mycket senare än vad vi bokat.. Ska bli spännande att se hur vi löser detta :P

Annars rullar allt på, klänningen är äntligen klar, den var ca 1,5 månader sen men vi var ju ute i god tid så det gjorde inte så mycket. Alla matplaner är snart klara också, det är nog egentligen bara gästerna vi väntar på att de ska RSVPa! *hint hint* :) 

Potatisgratängen är precis klar, Jared spelar tv-spel, och jag tänkte packa ihop plugget för idag och kolla på Modern Family till maten. Slappa lite på kvällen liksom, jag är inte så bra på det haha.

Men snabb uppdatering som sagt, skriver mer snart!
Kram



Jag älskar potatisgratäng! 


2 kommentarer:

  1. Härligt att din master snart är klar! Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det ska bli sa skont, jag vet inte varfor man blir sa stressad haha! :)

      Radera