söndag 23 juni 2013

"Sommar"-lov! :)

Här kommer en snabb uppdatering: Nu har det äntligen blivit sommarlov! Eller vinterlov som det är här, men jag tycker det känns som sommar. Hade sista provet imorse, jag håller tummarna att det gick bra!

Nu är det bara att städa och packa som gäller, fast det är ingen stress just nu. Har gått igenom massa kläder och har en fullpackad resväska med gamla kläder jag tänkte skänka bort - saker som jag inte använt på väldigt länge. Det är ju en rätt stor flytt ner till Melbourne och tänkte att det blir lite lättare om jag inte tar med alla kläder (speciellt när man inte ens använder två 2/3 av dom, haha).

Vi fick en av lägenheterna vi ville ha, jippie! Och ska snart börja kolla in inte möbler vi kan köpa för det är helt omöblerat. Spännande! :) Har knappt ens hunnit tänka på sånt här förrens nu, för mycket plugg inför proven, haha. Det känns lite konstigt att vara ledig nu, men härligt med!
Jag väntar fortfarande på svar från det andra universitetet så passar på att hålla tummarna för det med : )

Här kommer lite mer bilder från när vi var i Melbourne och kollade på lägenheter, riktigt höstväder! Och
nu ska jag städa lite i huset här faktiskt. Snabb uppdatering som sagt, men vi hörs snart igen!

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar