onsdag 4 juni 2014

23 dagar kvar på terminen/utbildningen!

Det känns som man är redan tillbaka i vardagen, tiden går så fort - kom hem från fieldtripen i fredags men det känns som flera veckor sedan. Under tiden vi var iväg fick vi reda på lite inlämnignar och provresultat, jag fick reda på mina igår, några bra och några ännu bättre :) Detta är som sagt sista schemadagda veckan på terminen så vet inte hur mycket lektioner det kommer vara, men mycket att göra är det iallafall! Igår jobbade vi på kartan som vi gjorde på fieldtripen, grupparbete så vi tar det när vi är på skolan. Det känns ändå som att man har saker och ting under kontroll, men det gäller att plugga snabbt och effektivt!

Gjorde precis klart en research report i geokemin idag med, ska maila in den ikväll. Började skriva den tredje strukturanalysen som ska in på fredag med, och sedan tänkte jag köra igång med hydrologin också - två arbeten där som ska in innan söndag. Japp mycket att göra, jag har i princip 7 arbeten som ska in innan söndag :P Men inte långt kvar på resten av terminen/utbildningen nu, 23 dagar typ! Helt otroligt :) 

Våra Englandsplaner rullar på, men inga mega-nyheter än, vi håller på att kolla jobb fortfarande åt Jared och jag ska söka in till en mastersutbildning där med. Uppdaterar mer om det snart!

Nu har jag precis haft en pluggpaus, gjorde lite pannkakor med banan och jordgubbar - ett bra mellanmål och perfekt frukost på tåget imorgon :) Nu ska jag plugga lite till innan middagen ikväll. Hoppas allt är bra hemma, skriver mer snart!
Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar