måndag 29 september 2014

Födelsedagskalas på Liseberg

Så, nästa inlägg för dagen!

Jared landade som sagt i London på onsdagskvällen förra veckan, torsdagen spenderade vi i London och turistade lite (Jareds första gång i London), och redan på fredagen så packade vi våra väskor och reste vidare med fler flyg - till sverige på min födelsedag ;) 

Vi landade på Landvetter sent på fredagslvällen och stannade tills söndagen. Det var jättekul att fira födesledagen i sverige med familj och vänner i år, har inte varit hemma på min födelsedag sedan 2009! Helt otroligt vad tiden går fort egentligen. När vi kom till huset välkomnades vi av en liten golden retriever valp, familjen hemma hade skaffat en liten Cesar! Supergullig och jättenyfiken liten krabat, blev att man lekte endel med honom under helgen med :) 

Så det blev lite kalas på lördagen, och sedan vidare till Liseberg på söndagen (som jag önskade mig, hehe) - det var även för Jareds skull, han ville gärna prova på lite av åkattraktionerna eftersom när vi var där sist så var det stängt överallt, det var vinter och jul. Vi hade jättekul och jag vann till och med en stjärnvinst på dumlehjulet! :D









Efter Liseberg åkte vi direkt till flygplatsen, vårt flyg var lite försenat så vi kom till lägenheten här i England vid kl 02, men nu känns det som vi kan börja slappna av lite etfer alla resor äntligen. Nu kan vi fixa med saker här, fokusera på min masters och Jared på sina jobbintervjuer.

Nu är det dags att slappa lite och kolla på film, med ett glas rött tror jag, det är vi värda! Jag uppdaterar mer snart, kram :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar