lördag 16 augusti 2014

Halloj från semestersverige!

Godmorgon från Sverige!

Jag är just nu hemma och hälsar på familjen i Sverige, har inte varit hemma på sommaren på ca 5 år så tycker det är jättekul att få se lite av sensommaren nu! Jared kommer direkt till England om några veckor eftersom han hade några veckor kvar på jobbet innan flytten. Jag kommer vänta i våran nya lägenhet i England, samt har jag min mastersutbildning som börjar i Portsmouth i September.Jared håller på att fixa med jobb, han har redan fått några skype intervjuer!

Flyget från Australien gick jättebra (efter första förseningen ett dygn då!), men jag fick som vanligt migrän eftersom jag oftast inte kan sova. Men på grund av att det ställdes in ett helt dygn för min del, så böev jag uppgraderar till första klass på långflyget mellan Asien och Finland! Jättenice, jag kunde till och med sova några timmar :) 

Dags att ta en promenix bland hästarna. Uppdaterar mer snart!! :)


   








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar