torsdag 7 augusti 2014

Resfeber!

Nu är det snart dags för hemfärd och den stora flytten! Känns väldigt konstigt, men roligt på samma gång! Blandade känslor med andra ord. Jag åker ca 6 veckor innan Jared så jag passar på att träffa familjen lite hemma innan England. Jared har nämligen några extra veckor kv ar på jobbet innan den stora flytten. Nu är väskan packad, tuggummit och tidningarna inköpta - plus en ljudbok, vanlig bok, och musik. Ja man får ju filmer och musik på flygen med, men jag vet ju att jag inte brukar kunna sova så jag försöker ta med så mycket som möljigt att göra. Förra gången satt jag med migrän under flygen medans Jared sov, haha.

Känns konstigt att flytta från australien när man bott här så länge nu, nästan exakt 6 år sedan jag kom hit första gången, men det är dags för nya äventyr! Resfebern har redan satt igång och det kommer nog inte bli mycket sömn inatt heller, men om jag är riktigt trött sen kanske jag kan sova på det längre flyget. Och jag är nyfiken på ljudboken med, och den är ju ca 12 timmar lång så jag har något att lyssna på med - tills jag tröttnar på den, haha. Nu dags att stänga väskan och checka av allt - sedan försöka sova några timmar innan jag åker tidigt imorgon. 

Jag uppdaterar mer när jag är hemma i sverige, och skapar då även en ny blogg till England! Vi ses snart!  :) Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar