söndag 1 februari 2015

Svenska resebloggar

Hejhopp!

Jag har under en tid letat efter en samligsplats för resebloggar, jag får så mycket inspiration av att se alla fina bilder och historier från andras äventyr eller vardag ute i världen, och häromdagen hittade jag "Svenska resebloggar" - en sida som gör precis detta! Jag har nu därför registrerat mig där, och ser fram emot att bli inspirerad med massa resor, bilder och äventyrsläsning, kanske till och med kan inspirera andra där ute! :)

Här har det varit en lugn söndag med plugg och endel städande - vi har en inspektion av lägenheten precis innan vi åker på semester på onsdag. Ska iväg på en weekend i Stockholm nästa helg på bröllop, och sedan skidresa i Österrike veckan efter med familjen, fullt upp! Nu dags för lite cheesecake med jordgubbar och blåbär, plus lite filmmys i kylan.

Snabb uppdatering idag, skriver mer snart - happy blogging!






2 kommentarer: