onsdag 27 juli 2016

Intervju-mailet har kommit!

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist, det har varit mycket att göra minst sagt! Jag skickade in sista delen av min diskussion till avhandlingen idag, hoppas att allt är tummen upp så jag kan börja på artikeln nu! 

Men det är inte detta mitt inlägg ska handla om idag... vi har nämligen fått intervju-mailet från Migrationsverket! Det kom igår, så det är alltså dags att boka. Frågan är bara om vi ska göra det i London innan vi flyttar (det är ju mindre än två månader till flytt nu) eller ta det i Australien? Så det är det vi håller på att klura ut just nu. Uppdaterar när vi vet mer!

Vädret har också varit rätt fint det senaste faktiskt, man har nästan kunnat sola lite. Idag och resten av veckan blir mer plugg, men jag har även fått mitt nya pass så jag kan söka visumet till Australien, nu börjar det rulla på!

Snabb uppdatering idag, mycket att göra, men skriver mer snart! 
Kram 


"Är du redo för kortet?" sa han, haha.








4 kommentarer:

  1. Så skönt med lite framsteg! 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis! Kanns jattekul att det antligen borjar rora pa sig lite! :)

      Radera