söndag 3 juli 2016

Vigselringarna beställda & finbesök!

Så nu har jag äntligen lyckats fixa Bloglovin, så gå gärna in och följ! Såg precis att jag hade 6 följare på bloggen innan jag bytte namn på den, hoppas de hittar till nya namnet med!

Helgen har varit relativt lugn, vi städade lägenheten och hade tänkt börja packningen lite smått inför september, men det blev inte mycket av det idag. Jared kollar på Formel1 just nu och efter det ska han fortsätta läsa igenom min avhandling och leta stavfel och annat som kan behöva fixas. Jag tänkte gå till gymmet!

Och gissa vad? Idag beställde vi våra vigselringar! Dom blir klara om ca 3 veckor, sååå spännande! Jared hittade även sina "cufflinks" till skjortan inför bröllopet, så checklistan blir bara kortare och kortare nu. Vi kör på lila i olika nyanser och silver. Brudklänningen ska vara klar inom ca 2 veckor också. Wohoo!

Ikväll får vi även finbesök, mina systrar kommer och hälsar på - en liten överrasknings-visit!! Jag tänkte ha pannkakorna redo som kvällsmat, hihi. Så det blir fullt hus här i lägenheten i några dagar och det ska bli jättekul, jag har inte ens kollat på saker att göra men det kommer bli så mys! Nu kan vi leta efter brudtärnornas klänningar också, tillsammans, mycket lättare då :)




Men nu dags för gymmet, sedan förbereda pannkakor!

Uppdaterar mer snart - kram!


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/16474611/?claim=p7cwrj7ttgz">Följ min blogg med Bloglovin</a>

2 kommentarer:

  1. Roligt med vigselringarna! Nu följer jag på Bloglovin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja verkligen! :D Ja va kul - jag tror jag hittade er dar med!! :)

      Radera