onsdag 13 juli 2016

Somriga Portsmouth

Mötet med min supervisor angående min avhandling idag gick jättebra. Det känns faktiskt rätt bra med hela arbetet just nu, men man får inte tappa fokus bara för att feedbacken var bra änsålänge, det gäller att fortsätta jobba på. Han sa att det jag ändrat sedan senaste feedbacken/Sicilien blev mycket bättre, och att det är dags att börja med vår research article! 

De senaste veckorna har jag i princip bara pluggat, jag hade inte åkt till Portsmouth på ca 2 månader! I och med att vi hade Sicilien fieldtripen i början av maj, och efter det har det varig självständigt arbete på avhandlingen, så har det liksom inte behövts. Idag var det jättefint väder, och Portsmouth är ju en riktig sommarstad när solen lyser, tycker jag iaf! Tog lite kort från hamnen idag när jag väntade på tåget.

Nu dags för liiiiiite till plugg innan gymmet när Jared kommit hem :) Snabbt inlägg idag, jag ville egentligen bara visa korten från Portsmouth, man kan inte klaga när universitetet ligger på ett så mysigt och somrigt ställe ;)

Uppdaterar mer snart!










2 kommentarer:

  1. Ser somrigt och härligt ut! Skönt att träffen med handledaren (som det ju heter på svenska, hehe) gick bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! Ja det blir endel svengelska hihi. Kanske bäst att börja lära mig de svenska orden innan en doktorand är på gång i Sverige ;)

      Radera