torsdag 9 april 2015

Sjukgymnastik pågång! :)

Sjukgymnastik inbokat nästa vecka! Underbart, nu ska det bli ordning och reda! 

Jag tog det mest lugnt idag, gick till en park och chillade, sedan städade jag hela lägenheten. Min nya matutmaning har kanske inte riktigt börjat "verka" än, men det är iallafall dag två! Har inte ätit socker på två dagar nu, och håller i med min gröt och frukt på morgonen, samt yoghurt med nötter och bär under dagen. 

Jag tänkte laga något som heter green and gold chicken ikväll, en väldigt god blandning av kyckling med tomatsås. plus avokado och ost! Har faktistk aldrig lagat det själv innan, men har ätit det många gånger i Australien. Många gör den på en kycklingsnitsel, men jag kör på kycklingfileér tänkte jag. Festar till det lite ;)

Vårväder och massa sol nu, härligt! 19 grader idag, och 21 ska det bli imorgon. Köpte ett par superbilliga ballerinaskor och en väska idag, kände att jag behövde något lite mer somrigt än mina stora kängor. Nu ska jag ta tag i köket, och börja med middagen: Green & Gold Chicken, med en twist! Potatisgratäng istället fär pommes, hihi. 

Hörs mer snart!



Undra om vi kan hålla det så rent tills mamma, pappa och Ida kommer och hälsar på? :P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar