måndag 20 april 2015

Snart är dom här! :)

Sitter nu hemma, har varit på Uni hela dagen och fått en massa gjort (woohoo), åkte sedan hem och städade, hade tänkt att plugga nu en liten stund till. Egentligen. Men känner att energin behöver laddas upp - och jag är nog lite för förväntansfull med, för just nu är mamma, pappa och syster Ida påväg hit! :) Jag tror jag råkade göra sönder en av våra stolar till bordet med mitt i allt med, försökte sätta mig i farten och som sagt, stolen gillade inte det. Men det går nog att limma ihop den igen, hehe. Det är ju inte direkt nya stolar, och dom är inte våra - dom hör till lägenheten, vi måste se till att laga den snart antar jag! 

Vädret idag har varit förvånandsvärt varmt, härligt! Jag var som sagt på skolan och pluggade imorse, lunchade med en kompis och hade ett telefonmöte med en av mina föreläsare angående Kreta-projektet, och nu äntligen börjar saker och ting komma tillrätta! Jag håller på att skriva på mitt project proposal men just nu är jag lite trött. Svårt att koncentrera sig när mamma och dom landar om en liten stund och snart är här!

Men jag får försöka ta tag i sakerna här och förbereda, uppdaterar mer snart - blir några roliga turistdagar här framöver! Men först blir det lite mellanmål med banana bread som jag gjorde igår. Stay tuned! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar